Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Szanowni Państwo,
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że od dnia 1 marca 2022 roku wznowione zostaje funkcjonowanie Centrum Obsługi Klienta (w tym kasy ). Sugerujemy jednak, aby w miarę możliwości ograniczyć osobiste wizyty w Centrum Obsługi Klienta i nadal załatwiać sprawy poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).
Przypominamy godziny funkcjonowania Centrum Obsługi Klienta:
COK | KASA |
Poniedziałek 7:00 – 15:00 | Poniedziałek 7:10 – 14:30 |
Wtorek 7:00 – 16:30 | Wtorek 8:30 – 16:30 |
Środa 7:00 – 15:00 | Środa 7:10 – 14:30 |
Czwartek 7:00 – 15:00 | Czwartek 7:10 – 14:30 |
Piątek 7:00 – 15:00 | Piątek 7:10 – 14:15 |
Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić z nami również poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).
✅ FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/
Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami :
lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.
✅ SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie telefonicznym:
oraz poprzez pocztę elektroniczną na adresy e-mail:
✅ ODCZYTY
Z dniem 1 marca 2022 roku pracownicy Wodociągów Wałbrzych wznawiają odczyty wodomierzy w terenie, harmonogram odczytów mogą Państwo znaleźć w linku http://cok.wzwik.pl/category/terminy-odczytow/
W przypadku braku dostępu do wodomierza związanego z nieobecnością odbiorcy, prosimy o podawanie odczytów wodomierzy telefonicznie, pod numerami:
lub poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:
Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.
Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.
Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |