Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Centrum Obsługi Klienta znajduje się w Wałbrzychu, przy al. Wyzwolenia 37. Godziny funkcjonowania COK-u:

COK

KASA

Poniedziałek 7:00 – 15:00

Poniedziałek 7:10 – 14:30

Wtorek 7:00 – 15:00

Wtorek 7:10 – 14:30

Środa 7:00 – 15:00

Środa 7:10 – 14:30

Czwartek 7:00 – 15:00

Czwartek 7:10 – 14:30

Piątek 7:00 – 15:00

Piątek 7:10 – 14:15

Wiele spraw mogą Państwo załatwić z nami również poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).

 

 FORMULARZE

Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/

Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami :

lub listownie na nasz adres: WPWiK sp. z o.o., al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.

 

 SPRAWY RÓŻNE

Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie telefonicznym:

  • 994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)
  • 74-64-88-152, 74-64-88-185 – podawanie stanów wodomierza, informacje o umowach,
  • 74-64-88-184, 74-64-88-115 – korespondencja przychodząca
  • 74-64-88-130, 74-64-88-187, 74-64-88-188, 74-64-88-189, – rozliczenia - klienci indywidualni
  • 74-64-88-146, 74-64-88-172, 74-64-88-186 – rozliczenia - klienci instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)
  • 74-64-88-171, 74-64-88-180 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)
  • 74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja
  • 74-64-88-113 - księgowość WZWiK
  • 74-64-88-117 - księgowość WPWiK
  • 74-64-88-135, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia

oraz poprzez pocztę elektroniczną na adresy e-mail:

 

 ODCZYTY

Harmonogram odczytów znajduje sie pod linkiem: http://cok.wzwik.pl/category/terminy-odczytow/

W przypadku braku dostępu do wodomierza związanego z nieobecnością odbiorcy,  prosimy o podawanie odczytów wodomierzy telefonicznie, pod numerami:

  • 74-64-88-152,
  • 74-64-88-175,
  • 74-64-88-130,
  • 74-64-88-146,
  • 74-64-88-172

lub poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:

Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData