Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Centrum Obsługi Klienta znajduje się w Wałbrzychu, przy al. Wyzwolenia 37. Godziny funkcjonowania COK-u:
COK | KASA |
Poniedziałek 7:00 – 15:00 | Poniedziałek 7:10 – 14:30 |
Wtorek 7:00 – 15:00 | Wtorek 7:10 – 14:30 |
Środa 7:00 – 15:00 | Środa 7:10 – 14:30 |
Czwartek 7:00 – 15:00 | Czwartek 7:10 – 14:30 |
Piątek 7:00 – 15:00 | Piątek 7:10 – 14:15 |
Wiele spraw mogą Państwo załatwić z nami również poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).
✅ FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/
Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami :
lub listownie na nasz adres: WPWiK sp. z o.o., al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.
✅ SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie telefonicznym:
oraz poprzez pocztę elektroniczną na adresy e-mail:
✅ ODCZYTY
Harmonogram odczytów znajduje sie pod linkiem: http://cok.wzwik.pl/category/terminy-odczytow/
W przypadku braku dostępu do wodomierza związanego z nieobecnością odbiorcy, prosimy o podawanie odczytów wodomierzy telefonicznie, pod numerami:
lub poprzez pocztę elektroniczną - na adresy e-mail:
Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |